Kortalan modellkedés: japán almaecetet reklámoznak a 90 évesek
Kis színes vasárnapra!
Kortalan modellkedés: japán almaecetet reklámoznak a 90 évesek
Egy üdítő példa arra, hogy idősebb kortársainkkal nem csak életbiztosítást, gyógyszereket vagy egyéb az egészség hanyatlásával kapcsolatos termékeket vagy szolgáltatásokat lehet reklámozni, sőt!
A világon, Japánban öregszik a legrohamosabb ütemben a népesség, a mintegy 125 millió fős lakosságból 36 millióan már betöltötték a 65. életévüket. Számítások szerint 2040-re a japánok 35 százaléka lesz 65 év feletti, miközben a várható élettartam jelenleg szintén Japánban az egyik legmagasabb: a férfiaknál 78,8, a nőknél 85,62 év.
És bár a márkák még nem igazán fedezték fel az idősebb korosztályokban a potenciált, a számok majd segítenek nekik ebben hamarosan. Magyarországon például jelenleg a lakosság 19,02 %-a 65 év feletti.
Jelen esetben az OSU nevű almaecet márka reklámozza termékét három 90 feletti rendkívül stílusos karakterrel. A kampány címe valami olyasmi, hogy “Vagy megvan benned, vagy nincs!”, gondolom az életkedvet értik alatta.
Yamashita Aiko, 95 éves, minden nap gyalogol 6000 lépést, almalében szereti fogyasztani az almaecetet és esténként Pavarottit hallgat, mondja a kampány szöveg.
Okino Tadashi, 92 éves, nyugdíjas színész, dédnagyapa és imádja a kalapokat.
Hoshi Michikó, 93 éves, tokiói lakos, kilencéves kora óta színésznő.
A kampány azt ígéri, hogy majd azt is megtudhatjuk, hogy a 3 karakter hogyan éli az életét, milyen tanácsokat adnának, nekünk középkorúaknak.
Végül essen néhány szó az almaecetről is. Nos, bár 2000 éves története van, és ha rákeresünk rengeteg pozitív hatásról számolnak be a fogyasztók is, és ízesítőnek is kiváló, fogyókúrában nagy valószínűséggel nem lesz szignifikáns hatása (bár sok helyen ezt írják), legalábbis tudományos szempontból nincs alátámasztva, mondja ezt a Mayo Clinic. Ha mégis rászánjunk magunkat, olvassunk utána alaposan, mert árthatunk is magunknak vele.
Comments