top of page

Miért részesítik előnyben a francia nők a gyógyszertári márkákat?

Manapság minden nap kinő egy új kozmetikai márka a bokorban, ami egyrészt szuper, mert izgalmas kipróbálgatni az új dolgokat, másrészt engem elbizonytalanít, mert nagyon nehéz kiigazodni, hogyan válasszak?


Persze, én még csak 2 éve vagyok tudatos bőrápoló, így igazából én még kezdő vagyok, de lelkesen tanulom a szakmát, 44 évesen döbbentem rá, hogy a rendszeres és elkötelezett arcápolás valóban tud eredményt felmutatni, még ebben a korban is.

Ma már ki merek tenni egy #wokeuplikethis képet is, nyilván nem leszek már sosem olyan, mint 20 éves koromban, de nem is akarok, viszont mindent megteszek annak érdekében, hogy védjem és ápoljam az arcomat. (Ha már ilyen későn jöttem bele a játékba.)

Pár napja olvastam egy cikket a Who What Wear oldalon, ami a francia nők bőrápolásáról szólt, amiben azt írták, hogy ők leginkább a gyógyszertárban kapható krémeket részesítik előnyben. Nem kell mondani, ugye, hogy a francia nők (és a férfiak) híresek a jó megjelenésükről, és valószínűleg ezért az ország több milliárd eurós szépségiparának kell köszönetet mondani.

Jön a kérdés, hogy miért? Miben különbözik egy gyógyszertári krém a drogériában kapható krémtől vagy egy luxuskrémtől?

A kulcsszó: dermokozmetika. A gyógyszertárakban kapható kozmetikumok ugyanis ovosi kozmetikumok. Bevallom, nekem ez újdonság volt, amikor elkezdtem a Vichy-vel dolgozni, mert ezt nem tudtam, persze azt gondoltam, hogy nyilván ha valamit gyógyszertárban árulnak, akkor annak komoly szűrőn kellett keresztülmenni, így ez kifejezetten tetszett, hogy orvosi háttérrel erősített a márka.

Ahhoz, hogy egy márka dermokozmetikai készítmény legyen, komoly klinikai kutatás-fejlesztési tevékenység szükséges, a most megjelenő új márkáknak nagy valószínűséggel ilyenre az elején nincs túl nagy költségvetésük.

A bőrgyógyászok szerint a dermokozmetikumok megbízhatóbbak, mert ezeknek a technológiája magasabb színvonalú, orvosok tesztelik az eredményeket, több pénz és nagyobb tudás áll a hátterükben.

A készítmények célja, hogy segítség és felerősítsék a bőr természetes védekező és megújító folyamatainak működését, így a kidolgozásánál szakemberek, orvosok, bőrgyógyászok dolgoznak. Nekem plusz pont az is, hogy a gyógyszertárakban általában lehet termékmintát is kérni, ez azért is fontos, mert jó tudni, hogy milyen típusú bőrünk, aki nem biztos abban, melyik bőrtípusba tartozik, annak segíthetnek a minták.

Bevallom, sokszor érzem azt, hogy a Vichy alulértékelt márka, mert nem nyomul annyira, nincs akkora

hype körülötte, viszont szép csendben itt munkálkodik lassan 90 (!) éve, ezt a szaktudást és tapasztalatot pedig nem lehet megkérdőjelezni.

Nem véletlenül mondják, hogy a legtöbb francia nő fürdőszobai polcán biztosan találsz egy Vichy Mineral 89-et.

Nem véletlenül az első márka volt, mely menopauzában lévő nőknek fejlesztett ki termékcsaládot. Úgyhogy mint plusz információ, amikor kozmetikai terméket vásárolunk, érdemes figyelembe venni a dermokészítmények előnyeit.

Comments


DSC_3796.jpg

Iványi Orsolya, Vichy Neovadiol Változókor nagykövet

Ha még többet szeretnél megtudni rólam, ide kattints!

Hírlevél

Köszönöm a feliratkozást!

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
bottom of page